בערב של ה-29 בינואר 1986 הופיע לפתע עב"מ אדום בשמי עיירת הכורים דלנגורסק במחוז פרימורסקי שעל החוף המזרחי של רוסיה(מול איי יפן  וכ-9,000 ק"מ מזרחית למוסקבה),

קוטר העב"ם היה כ-3 מטר וצורתו עגולה. 

לאחר כמה רגעים של ריחוף, הוא החל לאבד גובה והתרסק על הרי איזבסטקובאיה, שידועים גם כ"גבעה 611".

עדים סיפרו כי שמעו פיצוץ וראו להבות פורצות מהאזור. לאחר הפיצוץ התנהג "החפץ" בצורה מוזרה והתרומם מעל הגבעה מספר פעמים כאילו ניסה לעוף משם.

החוקרים שהגיעו למקום מצאו חרוזים ו"קשקשים" יוצאי דופן בצורת רשת.

ניתוח כימי של החרוזים הראו שהם הורכבו בעיקר מעופרת, סיליקון וברזל. שברי הרשת הכילו ריכוזים גבוהים של זהב שלא התמוססו בחומצות חזקות גם כאשר הם נחשפו לטמפרטורות גבוהות במשך זמן רב.

העצים במקום נשרפו רק בצדם האחד, ככל הנראה עקב חשיפה לטמפרטורה גבוהה של יותר מ-3,000 מעלות צלזיוס. באופן רשמי תיק החקירה נשאר פתוח, אם כי החוקר הראשי הסיק שהחום הגבוה באזור לא נוצר בהכרח כתוצאה מהשריפה בהתרסקות, אלא אולי מתיקונים שבוצעו בעב"ם.

 כ-13 חודשים לאחר האירוע, ב-28 בנובמבר 1987 הופיעו כ-38 עב"מים מעל מחוז פרימורסקי כאשר רק מעל דלנגורסק עברו 18 מהם.

חלקם היו בצורת מטוסים, אחרים בצורת דיסק ואחרים היו  בצורת משולשים. רובם האירו את האדמה בזרקורים רבי עוצמה כאילו ניסו לחפש את העב"ם שהתרסק.

סה"כ נראתה באזור פעילות גבוהה במיוחד של עב"מים במשך כשנתיים לאחר האירוע.

C:\Users\reshef\Desktop\היסטוריה\01\גבעה 611 דלנגורסק 29-1-1986\visota-611-fakti-o-padenii-nlo-nauchnoe-obyasnenie-foto-mesta-katastrofi-4.jpg

לדברי מומחה לעב"מים האירוע הוא התיעוד הטוב של התרסקות עב"מים בגלל השברים שנמצאו, נותחו לאחר מכן ונמצאו כיוצאי דופן ביותר (עדות לטכנולוגיה גבוהה ביותר שלא מצויה כנראה בכדור הארץ)

אחד מכדורי הכסף שנמצאו באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *